[Hilo Oficial] Pillars of Eternity - Pili la eterna sale a escena - ¡GRAN ESTRENO!
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(16-04-2015 12:29)kakafuti link escribió:Ya me ha llegado del concurso el juego y por lo visto si bien sorteaban una edicion normal me la han cambiado por una Champion Edition. Que diferencia hay?
Creo que son extras digitales, pero no tienen ningún contenido diferente para el juego.
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Ahhhh, gracias Cikio. Pues nada, ya tengo ambos juegos, no se cuando me pondre von ellos la verdad. ME apetece algo mas directo ahora mismo la verdad...
A Túrin Turambar turún' ambartanen
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Vaya, he llegado al nivel 13 de Od Nua y hay una puerta que no se abre ni probando todas las opciones que salen. ¿Alguna ayuda? Voy por el acto III, y no sé si habrá alguna misión relacionada con esto que no haya hecho, pero no se me ocurre que hacer y no me apetece subir hasta arriba otra vez xD

Mientras alguien responde le daré un rato al GTA V
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(16-04-2015 19:26)Cikio link escribió:Vaya, he llegado al nivel 13 de Od Nua y hay una puerta que no se abre ni probando todas las opciones que salen. ¿Alguna ayuda? Voy por el acto III, y no sé si habrá alguna misión relacionada con esto que no haya hecho, pero no se me ocurre que hacer y no me apetece subir hasta arriba otra vez xD

Mientras alguien responde le daré un rato al GTA V
¿Qué puerta es?:

http://guides.gamepressure.com/pillarsof...p?ID=29967
[Imagen: e25ee221-9c1b-425a-aecd-f2bf61713f08_zps81f030c7.jpg]
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Si, es esa (la número 5). Veré si consigo hacer algo. Hay unos espíritus pero no me deja hablar con ellos ya.
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Tienes que hablar con el espíritu de la zona número 1 y de la zona número 6. Ambos te dicen lo que deberás decir para poder pasar.
[Imagen: e25ee221-9c1b-425a-aecd-f2bf61713f08_zps81f030c7.jpg]
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(16-04-2015 19:47)Miquel93 link escribió:Tienes que hablar con el espíritu de la zona número 1 y de la zona número 6. Ambos te dicen lo que deberás decir para poder pasar.

Si, ya lo conseguí. Muchas gracias.

EDIT: Me pasé el nivel 13, pero tengo a 4 personajes mutilados y no me quedan más acampadas... me temo que tengo que volver a por más y a descansar.
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El parche 1.04 ya está para descargar en Steam. Aquí las notas del parche:

http://forums.obsidian.net/blog/7/entry-...notes-104/

Cita:These are the patch notes for 1.04, which is now available on Steam. It may be a bit before it's available on GOG and Origin, as they manually put it up.

We are now working on patch 1.05 and will launch the beta for it during the week of April 20th. We're continuing to read through support threads and e-mails. Thank you, everyone!

Items, Spells, and Abilities

AoE indicators should now properly resize if the caster has a sub 10 Intellect score.
Fixed an issue with over-time aura spells not applying the correct value on the final tick.
Knock Down will now correctly be applied for the full duration of the effect.
Mantle of The Dying Boar will now trigger at 33% Endurance with the effect of 5 Endurance a tick.
Talisman of the Unconquerable will now give a 1.25 Focus multiplier instead of .25.
Blooded should trigger properly in all cases now.
Boar Animal Companion bonus damage should now work as intended.
Prone Reduction mod should now work correctly.

Quests and Companions

Fixed Aloth and Kana speaking when they weren't in the party in one of the last levels.
Sagani's fox-specific banters now require the appropriate items in the player inventory.
Falanroed's dialogue no longer displays a script node.
Durance will now properly discuss your dream with you if you've already discussed his staff.
Relaxed some constraints on Durance's quest conversation. This allows all characters, regardless of background or stats, to finish his quest.
Players can now loot the nest in Oldsong.
Fixed an invalid conditional check in one of Pallegina's conversations.
Heritage Hill tower will be fully revealed when exploring the map.
Fixed spawn issue in a scripted interaction near the end of the game.
Fixed an invalid creature spawn in the Ogre Lair in Od Nua.
Sagani no longer references the antagonist by name before you know it.
A container in the Catacombs of Od Nua will now remember if it was looted.
The "Master's Tools" quest will now work if you have the required items before starting the quest.
The "A Two Story Job" scripted interaction will not require a second grappling hook to climb down from the window if one was already used to climb up.

General Fixes

Fix for camera movement problems when the game is paused or in a cutscene.
Fix to retroactively restore party movement in saves that display movement speed problems.
Made some fixes to movement speed problems that were being reported (e.g. Boots of Speed).
Fixed stacking health problems with the gul's "Vomit Blood" ability. This fix should retroactively fix your saved games.
Optimized Save/Load game system for better performance.
Optimized how scene transitions are handled for better memory usage on 32-bit machines. This may allow players to transition to new areas without running out of memory.
Sound Sets from hired companions will now be properly restored when adding them to the party from the stronghold.
"All Stronghold Upgrades" achievement now checks 25 upgrades instead of 26. This will properly reward the achievement if you already have fully upgraded your stronghold.
The "Kill All Dragons" achievement will now properly fire if they are killed indirectly (like by a trap). This is a retroactive fix and will be rewarded if the dragons are already dead.
Fixed issue where store prices were getting exceptionally large after receiving a discount.
Fixed issues with gaining infinite XP from bad Stronghold data.
World time will not get very large in some cases after Save/Load.
Modelling offset with Durance's head has been adjusted.
Icon scale is now correct on Hearth Harvest and Reghar Konnek.
All shaders will now compile properly under DirectX 11.
Restored all the missing effects in the intro cutscene.
Removed Blunderbuss item from an early game loot table.
Changed the cursor type on the blood pool in the Temple of Skaen to conversation.
Fixed a few save game issues with dead summoned creatures.
Fixed issue where occasionally a crash would occur when initializing the Steam API.
Draggable windows are now handled properly when running at very high resolutions.
Swamp Lurker's animation won't spaz anymore when the game is paused.
Fixed an issue to prevent binding mouse buttons to window controls.
Game will now pause if you Alt-Tab during a cutscene in full screen mode.
Audio will now resume properly if the game loses focus.
Fixed an issue with infinite load screen if you transition while hovering over a container.
Characters will now wait for their idle animation before trying to reload which fixes an animation sync issue.
Damaged characters performing AoE attacks will not overload their AI state stacks anymore.
[Imagen: e25ee221-9c1b-425a-aecd-f2bf61713f08_zps81f030c7.jpg]
Cita
¿Os pegan a través de las paredes? He puleado con uno mientras el grupo estaba en una sala esperando a que vinieran. No hace falta que vengan, conjuros y flechazos a través del muro y listo┬á sisi
[Imagen: WZSsaPY.jpg]
Cita
(18-04-2015 17:03)Jagang link escribió:¿Os pegan a través de las paredes? He puleado con uno mientras el grupo estaba en una sala esperando a que vinieran. No hace falta que vengan, conjuros y flechazos a través del muro y listo┬á sisi

Nunca me ha pasado roto2

Por cierto estoy a nada de finalizar el acto 2.

Tras 55 horas de juego roto2cafe

Le estoy pillando un cariño importante a Eder y Aloth, especialmente este último con cierta "revelación"┬á roto2rie
Cita
Me tengo que reir por no llorar, pero han encontrado un glitch en el escenario que me está fastidiando bastante. Encima tienen una defensa bastante alta para mi precisión, que es de 45, así que un grupo de 4, aún invocando 3 sierpes, me violan.
[Imagen: WZSsaPY.jpg]
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(18-04-2015 17:03)Jagang link escribió:¿Os pegan a través de las paredes? He puleado con uno mientras el grupo estaba en una sala esperando a que vinieran. No hace falta que vengan, conjuros y flechazos a través del muro y listo┬á sisi

Creo que alguien ya se quejaba de eso paginas atras.

Yo llevo unos dias sin jugar.


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