13-06-2013 15:41
Cita:You cannot have game and marketing budgets this high while also having used and rental games existing. The numbers do NOT work people.
ÔÇö Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 12, 2013
The visual fidelity and feature sets we expect from games now come with sky high costs. Assasins Creed games are made by thousands of devs.
ÔÇö Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 12, 2013
Newsflash. This is why youÔÇÖre seeing free to play and microtransactions everywhere. The disc based day one $60 model is crumbling.
ÔÇö Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 12, 2013
Those of you telling me ÔÇ£then just lower game budgetsÔÇØ do understand how silly you sound, right?
ÔÇö Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 13, 2013
- No puedes tener unos presupuestos de marketing y de juego tan elevados mientras existan juegos usados y de alquiler. Los números no salen.
- La fidelidad visual y las funciones que esperamos de los juegos tienen costes muy elevados. Los juegos de Assassin's Creed son creados por miles de desarrolladores.
- Noticia de última hora. Este es el por qué estás viendo el free to play y microtransacciones en todos lados. El módelo de negocio basado en discos a 60$ se está derrumbando.
- Los que decís "que bajen los presupuestos" entendéis como de tonto suena, ¿verdad?