Análisis técnico Gears of War 4 por Digital Foundry
#12
Cita
(07-10-2016 09:45)chente escribió:Osea que voy a poder jugarlo en ultra a 30 fps quizá bajando las texturas para que no chupe más de 2?

Seria genial. Y luego el online bajarlo a medio-alto todo para alcanzar los 60fps.

No creo que haga falta. Según el documento que he pasado el juego rinde casi el doble en Multijugador que en Campaña.

Cita:The benchmark represents expected performance in the Campaign. Our target for Multiplayer on Windows 10 is always at least 60 FPS using Recommended settings. In general, you can expect 1.5x to 2x the framerate in Multiplayer over single player. This means, for example, the GeForce 1080 will easily achieve 60 FPS in Multiplayer at 4K.

You can use the “Show Stats” setting set to “All” in the video options menu to detail your performance at all times in the lower right corner as seen in the below screenshot of the Multiplayer map Impact.

[Imagen: 16_figure13_geforce_1080_69fps_ultra_4k-...573a60.png]

 Figure 13 – GeForce 1080 at 69 FPS with Ultra Settings @ 4K in Horde Mode on Impact.
(Ultima edición: 07-10-2016 09:59 por disgraciau.)
[Imagen: p5_bg_2mpks6.jpg]


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RE: Análisis técnico Gears of War 4 por Digital Foundry - por disgraciau - 07-10-2016 09:58

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