Metal Gear Rising en PC a 1080p máximo + otros detalles técnicos
#1
Cita
Tal y como han dicho en el Twitter de Platinum Games:

https://twitter.com/PG_jp/status/413968311727046658

Cita:Graphic Options: Res to 1080p. Up to 8x MSAA. Up to 16x Aniostropic on textures. Blur on/off. Shadow Low/Mid/High. Low/Mid/High on Zangeki.


https://twitter.com/PG_jp/status/413968409479507968

Cita:Recommended specs: It is what is needed to run everything on high, at 1080p, at 60fps, on the most demanding scene in the game.


https://twitter.com/PG_jp/status/413968710202691584

Cita:High Zangeki mode is twice as many cut objects as consoles (400/enemies and 400/objects) and they remain on-screen for twice as long (30s).


https://twitter.com/PG_jp/status/413969094916849664

Cita:I don't run the store page. Minimum specs is "acceptable" performance. You might have to turn some bling down to get 60fps.


https://twitter.com/PG_jp/status/413970753726337024

Cita:1080p is our max. Sorry! Wink


A mí no me afecta (como mucho puedo puedo ponerlo en mi monitor a 1440x900), pero para los que tengan monitores superiores a 1080p es una putada.
[Imagen: p5_bg_2mpks6.jpg]


Mensajes en este tema
Metal Gear Rising en PC a 1080p máximo + otros detalles técnicos - por disgraciau - 20-12-2013 12:53

Salto de foro:


Usuarios navegando en este tema: 1 invitado(s)