03-08-2012 23:05
Cita:gamesindustry[/url]"] "I also think you've had, unfortunately, a stream of products that are less than adequate from some of our competitors. The demand in the marketplace is for great quality products. If you look at the success we're having it validates that there is an opportunity for great quality products but I think at this stage in the cycle, it's challenging for anything other than great quality products," he said."Creo que, por desgracia, algunos de nuestros competidores han hecho unos productos peores que adecuados. La demanda en el mercado es para productos de gran calidad. Si miras al éxito que estamos teniendo, corrobora que hay una oportunidad para los productos de gran calidad, pero creo que a estas alturas del ciclo, es complicado para cualquier otro producto que no sea de gran calidad."
"There's also a lot of competition for entertainment dollars - you look at mobile games and what's happening there and the pricing there that's having an impact," he continued. "And I also think that a lot of the games we make, like Call of Duty, that are multiplayer games offer a lot of replayability, and when you have the opportunity for replayability in an economic environment like this, you're going to spend more time playing the games that you have."
"También hay mucha competiciaón por los dólares del entretenimiento - si miras a los juegos para móviles y ves lo que pasa allí y sus precios, están teniendo un impacto. Y también creo que hay muchos juegos que hacemos, como Call of Duty, que son juegos multijugador que ofrecen mucha rejugabilidad y cuando tienes la oportunidad de rejugar en un entorno económico como este, vas a gastar tu tiempo jugando a juegos que ya tienes."