16-08-2014 15:26
Pues nada, ya lo tenemos.
http://www.eurogamer.net/articles/digita...e-analysis
Resumen rapido:
- Mantiene bastante bien los 60fps, la mayor caida del juego ha sido esto:
- Las dos versiones utilizan V-Sync adaptativo. Algunas veces se observa tearing pero durante tooodo el juego es practicamente imperceptible.
- La versión de PS4 funciona a 1080p nativos mientras que la de ONE utiliza 912p. Esta ventaja favorece que en PS4 se vean texturas mas nitidas y la vegetación, pero segun ellos es solo visible cuando se enfatiza en ello.
- Segun DF 4A Games ha hecho un trabajo excepcional con esta remasterización.
Imagenes:
Videos:
Metro Last Light
Metro 2033
Proximamente podrán la comparación con la versión de PC.
http://www.eurogamer.net/articles/digita...e-analysis
Cita:We compared the new editions to the original console versions, noting some remarkable differences - not least the impressive boosts to both physical and temporal resolution. Xbox One renders at 912p vs the PS4's 1080p, but it was the frame-rate lock to 60fps that really caught the eye.
Cita:Metro Last Light compared on Xbox One and PlayStation 4. Adaptive v-sync tearing manifests occasionally on both consoles, but it's unnoticeable during the run of play.
Cita:Metro 2033 hands in similarly uniform performance on both Xbox One and PlayStation 4, with just the resolution differential setting them apart.
Cita:Overall, it looks like 4A Games has done good work here in balancing image quality presets with resolution in order to lock frame-rate on both Xbox One and PlayStation 4 versions of Metro Redux. The result is a release that looks impressive on both consoles, with the PS4 occupying the higher ground owing to its native 1080p resolution.
Cita:Overall, we're rather impressed with 4A's work here. Genuine effort has gone into bringing these two games up to scratch for the new wave of consoles, and the 60fps performance level is a game-changer if you've only played these titles previously on last-gen hardware.
Resumen rapido:
- Mantiene bastante bien los 60fps, la mayor caida del juego ha sido esto:
- Las dos versiones utilizan V-Sync adaptativo. Algunas veces se observa tearing pero durante tooodo el juego es practicamente imperceptible.
- La versión de PS4 funciona a 1080p nativos mientras que la de ONE utiliza 912p. Esta ventaja favorece que en PS4 se vean texturas mas nitidas y la vegetación, pero segun ellos es solo visible cuando se enfatiza en ello.
- Segun DF 4A Games ha hecho un trabajo excepcional con esta remasterización.
Imagenes:
Videos:
Metro Last Light
Metro 2033
Proximamente podrán la comparación con la versión de PC.