19-10-2014 22:54
Hola.
No me gusta que las comidas sean como en Xillia, no me gusta que sean bonus pre combates.
Que no se puedan editar los Assault Artes es confuso, porque diría que se dijo previamente que a diferencia de Graces en Zestiria sí se podría.
Que no haya atajos para los Burst Artes también me parece bastante confuso, en Graces los había desde el principio.
Que los side step salten al siguiente nivel de Arte es también algo extraño, cuando en Graces no ocurría. Simplemente deberían de gastar AC.
No me ha gustado lo del recolor de Alisha y tampoco lo de los complementos como en Xillia. Namco encontró en los complementos la excusa para hacer de pago los trajes que siempre fueron desbloqueables.
Un saludo.
Cita:Cita
    Tales of Zestiria Oosaka Demo:
   
    There were apparently a few new tidbits of info I thought could be interesting, so I compiled them below.
   
┬á ┬á - The gameÔÇÖs script equals 7 volumes, according to BabaÔÇÖs talk show.
    - Attachments can be fully customized like in Xillia/Xillia 2, and it is also possible to equip multiple ones at the same time.
    - Cooking system works like Xillia, where you use the food you purchase before-hand.
┬á ┬á - There was apparently a video shown where AlishaÔÇÖs costume was light blue instead of pink. It is unknown whether it was a Color Variation costume, or if it is possible to change the color of certain parts of your costume now (neither was present in the playable demo).
    - Using Around-Step during your combo replaces the arte to be used in the combo and immediately follows up with the next one on the route.
   
    - You can link up to 3 Ougis in a row. If you activate Kamui, it is possible to follow-up without breaking the combo.
    - There is the possibility that combos can be longer by using certain skills, but this Demo only allowed up to 4 Artes linked one after the other.
    - Titles work like Graces, you equip them in the Equipment menu, and by earning experience and stuff you learn the Skills in them.
┬á ┬á - It doesnÔÇÖt seem like you can set Hi-Ougis. In the Hi-Ougi screen in the menu, there was no option to set them.
    - There was no system to change the order in the Tokugi Tier Artes, which most likely means these are fixed and changing them is not possible.
   
    - There was no shortcut for Artes.
┬á ┬á - Similar to Graces, Artes have elements attached to them. These arenÔÇÖt really Wind/Earth/Fire/Water, but rather those Graces used, which are called ÔÇ£Attack ElementsÔÇØ. In the demo there was an element named, ÔÇ£LeglessÔÇØ and another ÔÇ£Beast.
┬á ┬á - Free-run isnÔÇÖt as slow as Graces.
┬á ┬á Now, about Around-Step replacing an Arte, hereÔÇÖs the thing: in a normal Tokugi Artes Combo, you have something like Arte 1 -> Arte 2 -> Arte 3 -> Arte 4, and you execute each one and theyÔÇÖre automatically linked to each other and the combo doesnÔÇÖt break. But what happens if, for whatever reason, I want to perform Around-Step between Arte 1 and Arte 2? The following happens:
    Arte 1 -> Around-Step -> Arte 3 -> Arte 4.
No me gusta que las comidas sean como en Xillia, no me gusta que sean bonus pre combates.
Que no se puedan editar los Assault Artes es confuso, porque diría que se dijo previamente que a diferencia de Graces en Zestiria sí se podría.
Que no haya atajos para los Burst Artes también me parece bastante confuso, en Graces los había desde el principio.
Que los side step salten al siguiente nivel de Arte es también algo extraño, cuando en Graces no ocurría. Simplemente deberían de gastar AC.
No me ha gustado lo del recolor de Alisha y tampoco lo de los complementos como en Xillia. Namco encontró en los complementos la excusa para hacer de pago los trajes que siempre fueron desbloqueables.
Un saludo.