[Hilo Oficial] Outcast: Second Contact
#49
Cita
A ver si quienes lo tienen comentan algo de los retoques en el control tras el parche, si de verdad se nota alguna mejoría.
#50
Cita
(25-11-2017 15:54)xecollons escribió:Qué tal el juego en sí? No como remake, sino como juego para los que no lo jugamos en su día.

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Yo es que soy demasiado parcial.
Te diré que es la reostia en vinagreta.
Padre de los Sandboxes actuales.

El juego, para mi, tiene un nosequé que lo hace muy especial.
No sabría decir el que. Puede que la suma de ambientación, música, libertad, trama, personajes secundarios....


(25-11-2017 16:59)Xiphias escribió:A ver si quienes lo tienen comentan algo de los retoques en el control tras el parche, si de verdad se nota alguna mejoría.

Lo estoy jugando en PS4, y tras el parche noto el control prácticamente igual que antes del parche.
Vamos, igual de tosco XD

La mejoría será mínima.
#51
Cita
(25-11-2017 23:45)daimaoh escribió:Lo estoy jugando en PS4, y tras el parche noto el control prácticamente igual que antes del parche.
Vamos, igual de tosco XD

La mejoría será mínima.

Pues vaya. lol
#52
Cita
Nuevo parche

Cita:Critical Fixes:
  • Fixed multiple crashes while shooting or travelling through Daokas.
  • Fixed several memory leaks possibly impacting stability and performance.
  • Fixed various pathfinding issues and stuck characters.
Gameplay Fixes:
  • Fixed an issue where Naarn would be missing (also fixed in existing saved games).
  • Fixed an issue where Illot would refuse to talk after being healed and where Shamaaz became stuck trying to heal Illot (also fixed in existing saved games).
  • Fixed an issue where Sadar would not propose to go back to Oru’s Island as intended.
  • Fixed a pathfinding issue which would cause Zoran to become stuck.
  • Fixed an issue where Zine would not go to the crusher.
  • Fixed an issue where Zidar’s friend would not talk when intended.
  • Fixed an issue with Shadi, whom would not play the tune or give back the map as intended.
  • Fixed an issue which would sometimes cause Kuryan to be missing.
  • Fixed an issue where Egar was stuck in water.
  • Fixed an issue where Zidar’s boat would not return to the dock as intended.
Features/Improvements:
  • Players can now return to Zorkatraz.
  • Added support for multiple auto-saved slots (when slots are available).
  • Added F-Link telepod visualization in full screen map.
  • Added an option to disable Talan word definitions.
  • Added an option to disable dodge rolls.
  • Added a help screen displaying control mapping.
#53
Cita
Los de Appeal están buscando gente con experiencia con Unity y Unreal Engine 4.




¿Posible Outcast 2?


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