33bits

Versión completa: Comparativa Monster Hunter World PC/PS4
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zothenr



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De Digital Foundry en relacion a PS4 y One:

PS4 is 1080p, XB1 is 864p

Temporal reconstruction is used on base consoles too
Noticeable loss in image quality when moving camera
1080p on PS4 looks sharp when standing still but becomes blurry when moving, same for XB1.

En Ps4 son poco más de 720p, y en One aún menos.

En PC con un i5-3570 y una 970:

Steven: I'm playing on my i5-3570k, GTX 970, and 16GB RAM using the 'high' preset at 1080p and am very happy with the performance so far. It's not a steady 60 fps but the dips typically drop to around 45 fps, which isn't so bad. I haven't had a chance to experiment too much with toggling individual settings to really squeeze that last bit of performance out and get that steady 60. Thankfully, I haven't noticed any of the stuttering that Tom mentions below, so it seems very likely that the issue is his older CPU and not related to the Nvidia 9-series of cards.

https://www.pcgamer.com/monster-hunter-world-pc-system-requirements/
NO sabía que iba tan mal de resolución en consolas.

Mucha tontería con las 4K y mucho vender teles para luego cosas así. El marketing es lo que tiene.
Mmmmm, el tipo que prueba la versión pc usa hard similar al mío. Algo que me parece un peñazo, es tocar cosas para que los frames lleguen bien y estables a 60, pero tampoco quieres bajar mucho, solo quieres bajar lo justo para conseguir este objetivo, que si no, es desperdiciar potencias si bajas cosas que podrías mantener subidas. Es una chorrada, pero yo me como el tarro lo mio con estas cosas. De momento, con tocar sombras y distancia de desenfoque voy bien, pero algún jugo se pone guerrero para poder jugarlo sin tirones