33bits

Versión completa: Nintendo Land: Balloon Trip Breeze Trailer
Actualmente estas viendo una versión simplificada de nuestro contenido. Ver la versión completa con el formato correcto.
[Imagen: PoE0b.jpg]

Cita:While the Wii U launch title Nintendo Land contains attractions centered around more notable franchises like Donkey Kong and Zelda, the latest attraction to be revealed is based on the 1986 NES title Balloon Fight. Largely ignored aside from a sequel on the Game Boy called Balloon Kid, a 3D mini-game in Wario Ware: Smooth Moves, and the game's fantastic music in Super Smash Bros., Nintendo has blown out the neglected game's original Balloon Trip mode into a stand-out game within Nintendo Land. With a graphical style similar to Kirby's Epic Yarn, Balloon Trip Breeze has players swiping the stylus on the GamePad to keep the balloon-strapped Mii aloft and dodging obstacles. While Balloon Trip Breeze is a single-player experience, Nintendo has yet to reveal whether Nintendo Land also contains a Balloon Fight-inspired multiplayer game. Watch the video below to see the game in action.

Video
No me gustó nada la presentación de NintendoLand. Se pasaron demasiado tiempo sin mostrar los juegos y luego mostraron pocos. Pero cuánto más sé del juego más me gusta. Por otro lado, creo que hacen bien anunciando este modo de esta manera. Para este modo no necesitas la tele y lo que intentan vender es la integración de las dos pantallas que es casi nula.
Lo he visto hace unos minutos y la verdad que no he visto nada que me haga comprar una consola.

Saludos.
Tirar de clásicos para formar batiburrillo de juegos está bien, pero no me convence nada el control de éste y su escasa área de vision en el mando.