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Versión completa: Project Scissors: NightCry - Empieza el Kickstarter para la versión PC!!
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Han abierto kickstarter para el sucesor espiritual de Clock Tower. El juego ya está anunciado para Vita, Android y iOS, pero si alcanzan la meta de este kickstarter, lo sacarán también en PC, con sus mejoras respectivas.

Pero no sólo se queda ahí, si todo va bien, podremos verlo en otras plataformas.

https://www.kickstarter.com/projects/pla...s-nightcry


[Imagen: rs02OYY.jpg]

Staff:

Hifumi Kono - Clock Tower
Takashi Shimizu - Ju-on
Masahiro Ito - Silen Hill
Kiyoshi Arai - FFXII, XIV
Nobuko Toda - MGS, Halo 4
Michiru Yamane - Castlevania

Historia:

Cita:NightCry is set on a cruise ship, and you have been invited along for the cruise of a (possibly short) lifetime. While your surroundings are luxurious and the guests are friendly, not everything is as it should be. The guests and the crew start to turn up dead, the victims of some foul murderer.

As those aboard begin to suspect each other, night falls, and a babyÔÇÖs cry echoes throughout. It's up to you to search for clues that will lead you to the killer as you float, lost, on the open sea.

But be forewarned - your actions will determine how many survive to the end.

Jugabilidad:

Cita:NightCry is a 3D point-and-click adventure game. Players click to move their character, and click on objects to inspect or interact with them.

Additionally, the core gameplay of NightCry is comprised of two primary modes: exploration, and escape. 

While in exploration mode, the player explores the luxury cruise liner where the game is set, and investigate the strange and often gruesome happenings. Players click on objects in the environment to investigate and obtain items, helping to solve puzzles and gain more clues.

You will also encounter other cruise ship guests & the crew during your investigation. Talking to them can reveal new information, and some could even prove essential to your surviving through the nightmare. Since so much depends on working with others, it's best not to ignore them! 

While investigating, however, the player is always being stalked by a dark presence. Brought by a group of cultists that sneaked on board the cruise ship, a horrible evil now stalks the living - and it seems to have taken an unusual interest in you! And, in spirit with Kono-san's earlier horror work, you can only run or hide in order to survive your encounters with this evil! Without weapons, fighting back is simply not an option. 

During your frantic escapes, you must be sure to quickly look over your shoulder to make sure you aren't being followed. Just try not to be too paranoid, ok?

Worse still, this evil force isnÔÇÖt confined to simply roaming the ship's hallways, elevators, or rooms. Unlike the earliest victims, perhaps you will be able to survive long enough to find out what new abilities this evil possesses.

Arte:

[Imagen: 84202b2fbe23376179e0f943e2f0b92c_large.jpg?1421725627]
[Imagen: 8c84f2479f9edb19559f14b09f12b2d6_large.jpg?1421725724]

Metas:

[Imagen: AmL5Y5g.png]
A ver si enseñan gameplay, que en artwork es una pasada pero las imágenes mostradas hace dos días me dejaron más frío que después de follar con Jynx.
La verdad es que pensaba pasar olimpicamente del tema porque las imagenes del otro dia se veian muy roto2 pero si de verdad es un juego para moviles y hace nada decidieron empezar a portearlo al PC lo ne parece tan sangrante la cosa, la verdad es que el equipo me deja roto2 compositores de MGS y castlevania, diseño de arte de FFXII y FXIV

Creo que me lo pensare
No sé si se ha posteado, no deja de ser un copiar y pegar que alguien ha hecho del video del kickstarter que ha puesto mike su enlace:


[Imagen: D0s7Ekf.png]
[Imagen: Is6iOh3.png]
[Imagen: u8VpjXp.png]
[Imagen: WBWYXDu.png]

Sin duda se sigue viendo 'meh', pero vaya que no se van a rascar los huevos tampoco.

Aunque me atrevería a aventurar que no han mejorado gran cosa el poligonado que digamos...
Un sucesor espiritual de los Clock Tower de Saturn / PSX con banda sonora de Michiru Yamane (saga Castlevania, Suikoden III y IV, etc)? menudo soldazo!
Lo tendre que jugar
Yo creo que no lo van a conseguir, pero bueno.

Los primeros días son los vitales para estos proyectos, se ha visto en muchos estudios. Y apenas en su primer día llevan 8k de 300k que necesitan.

No sé, no sé...
Yo lo veo imposible viendo que terminado el primer día han recaudado sólo eso

Yonyx

(24-01-2015 21:47)mike link Yo creo que no lo van a conseguir, pero bueno.

Los primeros días son los vitales para estos proyectos, se ha visto en muchos estudios. Y apenas en su primer día llevan 8k de 300k que necesitan.

No sé, no sé...

Está clarísimo que no lo van a conseguir. Una pena.┬á Sad
Igual se creen que esto del Kickstarter es la purga de benito. Habrán visto a Inafune hacerse de oro, y habrán dicho, vamos a ver que les chupamos a estos desgraciados roto2cafe
Michiru Yamane slowpoke