[Multi] 30 minutos de Dark Souls Remastered + Comparativa PS4 Pro vs PC DSFix
#1
Cita
Jugabilidad de la versión de PS4 Pro:

(03-04-2018 17:52)zothenr escribió:



Comparativa (PS4 Pro vs PC con DSFix):




Cambios de esta versión:

Here is the full list of differences between Dark Souls Remastered and the original Dark Souls, via IGN‘s preview of the game:

Cita:Graphics
  • Dark Souls Remastered will have a 4K resolution with a compatible TV / monitor at 60 frames per second on the Xbox One X, PlayStation 4 Pro, and PC. It will display upscaled 4K resolution on PlayStation 4 Pro and Xbox One, while the PC version will be native 4K.
  • PlayStation 4 and Xbox One – 1080p resolution at 60 frames per second.
  • On the Switch, it will have a 1080p resolution at 30 frames per second when docked to TV, and 720p resolution at 30fps when in handheld mode.
Online Multiplayer
  • The maximum number of players online has increased from 4 to 6.
  • The Dried Finger item will be needed to play with 6 players.
  • The Dried Finger has been moved from the Painted World of Ariamis level to the Undead Burg merchant to be obtainable earlier in the game. The Dried Finger location in the Painted World has been replaced with a Twin Humanities item.
  • Password Matchmaking is now available, similar to Dark Souls 3. When a player is summoned in Password Matchmaking the player level will be synced.
  • It’s now easier for friends to be matched with each other. When the guest player’s character level and weapon is higher than that of the host player, the level will be adjusted accordingly.
  • Healing items will not be available during PvP with the exception of Estus Flasks. To prevent long and drawn out battles, the number of Estus Flasks is halved for phantoms.
  • When a player defeats an invading phantom, their Estus Flask is restored.
  • Players can turn on / off global matchmaking.
  • Players can now prevent matched Red Phantoms from seeing their “White Sign Soapstone” sign.
  • layers can no longer summon ally phantoms consecutively when in combat with enemy phantoms.
  • In online play, players who are outside of the host’s parameter range will not be matched with each other (the players can still be matched via Password Matching).
Arena
  • Three-versus-three and six-player deathmatch have been added.
  • Arena battles can also use Password Matching.
  • Respawn points will be random.
Miscellaneous
  • Players can select the number of usable items, such as consumable souls or covenant items, to use instead of one at a time as in the original game.
  • The number of languages has been increased to the number found in Dark Souls 3.
  • A Bonfire has been added next to Vamos the Blacksmith.
  • Covenants can be switched at Bonfires.
  • Button configuration is available.
  • Items will not automatically be registered into an item slot when picked up.
  • When the up or down directional pad button is held down, the first item equipped will be selected.
  • The online network has been changed from P2P to dedicated servers.

https://gematsu.com/2018/04/dark-souls-r...creenshots
(Ultima edición: 03-04-2018 21:38 por Sayckeone.)
#2
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Bueno.
Lo esperado, aumento de resolución y framerate, y algunos cambios mínimos para actualizar el online y "arreglar" alguna cosilla tosca como lo de los objetos o lo de la hoguera del herrero.

Un poco desaprovechado, porque Ruinas de los Demonios e Izalith Perdida se merecían un rediseño de arriba a abajo para que estuvieran a la altura del resto del juego. Pero bueno, lo dicho. Lo esperado, si hubieran metido más cosas lo habrían cobrado a 60€.
[Imagen: DNC-04.png]
#3
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No puedo ver el vídeo. Es el mismo juego a más resolución y más frames? O tiene diferencias visuales? Cuáles?
[Imagen: metroid-2.gif]
#4
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Es el juego de hace 7 años de PS3 con mejor resolución y a 60 FPS. Yo paso. No veo diferencia en jugar al que ya tengo.

Y en Switch a 30 y menos resolución, prácticamente es el juego de PS3 tal cual. Veremos si hasta peor.
#5
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(03-04-2018 17:47)chente escribió:No puedo ver el vídeo. Es el mismo juego a más resolución y más frames? O tiene diferencias visuales? Cuáles?

Algunos detalles han cambiado. Se ven distintas las antorchas, han añadido un shader para dar efecto de humedad a ciertas paredes, algunas texturas... No es un cambio radical, pero sí hay alguna pincelada.
#6
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Lo esperado.
En el corazon llevo la miel, los platanos, y los muñecos de Lego que montan en serpientes.
#7
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(03-04-2018 17:50)Rivera escribió:Es el juego de hace 7 años de PS3 con mejor resolución y a 60 FPS. Yo paso. No veo diferencia en jugar al que ya tengo.

Y en Switch a 30 y menos resolución, prácticamente es el juego de PS3 tal cual. Veremos si hasta peor.

Sí el juego es el mismo pero a 60 FPS y 1080p, es lo que podemos jugar en PC desde hace la tira. 

Ahora bien, la novedad de la portabilidad para mi es el único motivo entonces de esta versión. Lo demás ya lo teníamos al alcance en PC. 

Sí es estable, se viene para Switch.
[Imagen: metroid-2.gif]
#8
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#9
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Me costaría pensar que en Switch saliera mejor que lo que es en ps3.

Pero bueno. Me llegará a casa porque me imagino que los que lo compraron normal, lo vendieron y luego compraron la PtD, lo tendrán gratis.
[Imagen: WZSsaPY.jpg]
#10
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(03-04-2018 18:13)Jagang escribió:Pero bueno. Me llegará a casa porque me imagino que los que lo compraron normal, lo vendieron y luego compraron la PtD, lo tendrán gratis.

Seguro? No le he leído en ningún lado...
#11
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La mejora hay que mirarla con lupa. Desde luego, no vale la pena.
[Imagen: saboteur2_animated_med_by_ricardo73-dch7lj3.gif]
#12
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GOTY 2018 sin duda. Se nota el trabajo detras.
Final Fantasy XIII mola, y quien diga lo contrario es un haterbate

[Imagen: sangrad.png]


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